Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Czuć zbliżający się koniec

XXVI Międzynarodowy Festiwal Muzyki Organowej i Kameralnej nieuchronnie zbliża się ku końcowi. Zostały jeszcze ledwo dwa koncerty  - 24 i 31 lipca. Chyba więc nie tylko przez przypadek w ostatni poniedziałkowy wieczór (17.07) bazylika rozbrzmiewała muzyką wybitnie medytacyjną, jakby  skrojoną specjalnie na okoliczność schyłku i żałoby. Nietypową, aczkolwiek wymowną ilustracją dla występu Urszuli Krygier – znamienitej mezzosopranistki i Bartosza Jakubczaka – akompaniującego jej na organach, mogłyby być – znajdujące się wysoko na galerii – drewniane stare pulpity z wyrytymi spontanicznie autografami z XIX wieku. Przejmujące kompozycje Johannesa Brahmsa, Maxa Regera, Johanna Sebastiana Bacha i Antonina Dvoraka jeszcze bardziej te niemal nagrobne inskrypcje uwydatniały.

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka

 

Brak opisu obrazka
 

Wersja XML